Thursday, 20 December 2012

Runsing.

Assalamualaikum readers !

Oi sihat tak? sihat ke dok? hm aku tak sihat? hm sihat kot entah haha. aku baru balik dari MGHS. jumpa pengetua sekolah tu. kena interview dengan dia. macam2 nasihat dia bagi kat aku. bila dia tanya aku jawab sikit ja. yang lain aku lebih diamkan diri. hmm bila difikirkan balik aku rasa nak stay SAIKHAD ja yela tahun depan aku form 3 lagi setahun ja. boleh tak aku nak stay saikhad je? please ayah pleasee. tapi aku takut nak bersuara. penat ayah aku ulang alik nak settlekan hal aku nak pindah ni. macam2 tempat ayah aku pergi. bak kata Puan Sri aka pengetua Mghs dia kata lebih baik stay Saikhad je untuk taun depan. kalau lepas form3 nak masuk sini pun boleh yela awak dah biasa dengan keadaan kat sana. awka dah biasa dengan kawan2 awak cikgu2 kat sana. kalau awak pindah sini awak perlukan3 bulan untuk sesuaikan diri. lain la kalau awak friendly mesti kejap je awak dah dapat kawan and blablabla.............. panjang sangat dia bagi nasihat and inshaAllah aku akan ingat sampai bebila nasihat dia. nasihat dia sangat berguna untuk aku hmm. aku runsing dan pening ya amat yaAllah. aku tak tahu nak buat keputusan hmm. aku ikut jelah apa yang ayah aku cakap. 

But..........................

Muka stressssssssss !

Bolehkah aku sesuaikan diri aku kat sana nanti? ramai ke nanti kawan aku? aku hanya ada 2 orang saje kawan disana tapi diaorang lain kelas. hmm, aku rasa nanti aku mesti tak sama kelas dengan diaorang. mesti punyalah! adake orang nak kawan dengan aku? inshaAllah ada ada ada! aku harap ada adaaaa. aku tak suka sebenarnya nak jadi budak baru ni sebab kat saikhad bila budak baru masuk mestilah diaorang pandang lain hmm susah nak cakap hmm faham2 kanlah sendiri. aku nak PMR tahun depan yaAllah bolehka aku sesuaikan diri kat sana nanti? bolehke bolehke semuanyaa nanti?!! inshaAllah bole.

Mesti nanti aku jadi pendiam kat sana bila baru masuk en en en en. mesti punya lah tapi inshaAllah aku boleh sesuaikan diri, aku akan try jadi friendly hmm. tak bolehke aku stay kat saikhad tapi aku jadi outsider. tapi siapa nak hantar aku. naik bus? Tolonglahhh. harga naik bus sekolah aku tuh mahal ya ampun. 

Im frust now !!

No comments: