Thursday, 13 December 2012

Holiday at Pulau Pangkor.


Assalamualaikum and olaa :)


Hai haii. Udah lama kok enggak update velog. kangen bangattt tahu. Kihkihkih *tetibe jadi minah indon pulaa hee. act dah lama holiday ni minggu lepas lahh 3 hari 2 malam je kat sana. Hm, sepatutnya update masa baru balik holiday tapi malass tup tupp masa hari Ahad nak update blog haritu PC kat rumah  rosakk i feel arghhh ! huh nak try update guna phone tapi macam susah je err. okay okay i nak story mory pulakk. Lepas dah holiday kat pangkor pergi jenjalan kat perak tengok Menara Condong tapi aku tengok tak condong pon /eh\  lepasu lagi en en pergi Selangor pulakk pergi shopping kat Sungai Besar.

Uyoooooooooooo, manyak murah2 di sana tahu barangnyaa. Tapi kejap jee pergi Sungai Besar, masuk satu kedai beli tu ni blablablaaa pastu cau pergi Sabak Bernam pulak  hm tak puas shopping dah la tempat dia besaq *eh yeke? entah nama pun Sungai Besar mesti besar hehe lol  :( . Best tahuu pergi Sabak bernam sebab en ada Sawah Padi. Sawah dia besar gilaaa luas gilaaa suka tengok. tenang je hati tengok. sangat mendamaikan~

Rasa macam nak duduk kat sana je. macam best je kampung dia sebab dekat dengan Sungai Besar ! Boleh shopping ahakzz lol. okay okay and then balik lah melaka. Tettttt tuje nak story okay b.y......

Eh lupa nak showing gambar ehehe tapi gambar aku tak banyak sebab masa kat pangkor aku malas nak tangkap2 gambar rasa macam entah laaa zzzzz. Em gambar banyak so aku gabungkan ahh heewhew :3














Saya dah gemok :(
               
Hehee. Hm, tak puas cuti nak cuti lagi lahh :( ada lagi gambar tapi malas nak masuk hehe. kali ni cuti Along takda sedihnyaa hmm tau tak kaki aku luka2 sebab pijak batu karang masa snorkeling haritu :( hm, habis kaki aku, penat aku jaga supaya cantik hahaha lol. okay lah bye xoxo

No comments: