Saturday, 3 November 2012

Yeyerzz. Dah boleh online !

Assalamualaikum Hey uollss ^_^



  Genapkah sebulan aku tak boleh onl? Entah. Maybe. Hahaa. Mesti ade orang pelik bile tengok aku dah lame tak onl kat facebook, twitter, blog pon dah lama tak update. Ada sorang kakak ney tanya aku kat hostel ''Nak kata awak ney PMR tak. Nak kata SPM pon tak tapi nak kata exam awak pon dah habis exam last year'' Err, actually, aku dicabar oleh kawan aku sendiri. Dia cabar aku kalau aku tak online selama sebulan and aku tak boleh bukak facebook , twitter, blog and all account what i have. Err, terkujat i dengar you. If i complete my missions i will get a RM 10. Eleh, mesti korang cakap cenggini en "Alah, setakat RM10 apela sangat.Baik takpayah" or " Online je lah senyap senyap bukan kawan kau tahu pun"

  Whatsoeverlah orang nak cakap pape pon. Janji my mission is complete. Yahoooooooooooo ! :D Tapi biler balik hostel jeles tengok diaorang onl. Macam macam cerita tahu tapi aku? Hm, duduk diam zip mulut dengar cerita diaorang. Just like a stone. Pastu biler diaorang lupe yang aku tak boleh onl diaorang akan cakap cenggini "alah, lupe plak kau tak boleh onl. baru nak suruh kau bukak fb.....bla.bla.bla...." Hm :/

   Tapi sekarang aku dah boleh bukak! Yippi :) aku dah dapat dah duit tuh. Heheee. Lagipon kawan aku buat aku macamtu sebab nak suurh aku kurangkan ketagihan aku yang suka beronl bergejam gejam. Wkwkwkwkwkwk :D Minggu ney en budak Saikhad tak balik tapi aku balik sebab esok malam ada ken kenduuuu kenduuuriii kat rumah aku. Err, esok pepagi mesti kene bangun awal and tolong ibu aku. Baru nak rehat puas puas.

   Guaaa en memang ada sakit hati woo dengan sorang budak ney. Dia budak dorm aku. Ish, baru form1 dah macam ape. Fikir kau hebat sangatkah? Konon tak nak bersubahat. Nak tunjuk alim kucing kau tuh kunun. Mulut macam hape je. Errrrr -_- Pelik aku arh dengan kau budak. Sebaik kau budak dorm aku tak dah lame aku siat bontot kau. Hahaa. Haa?! ape gelak  gelak. Fikir lawak ke haa? :P Haritu minta maaf kat aku kunun, buat baik kunun, pooodahhh. Blahh laa. Nak suruh aku fikir fikirkan yang aku ney nak maafkan dia ke tak?Ya Allah. Nak tak nak tak nak tak? Ermmmmmmmm.

   Dahla bagitahu kat orang yang kitaorang ney bawa benda halal kat hostel. Perghhhh. Masalahnya kitaorang dah habis exam and dah akhir tahun pun kan. Dah la takde aktiviti ape ape. amatlah membosankan sekolah and hostel tuh. Erghh, memang terkejut comel gila ah time tuh. Hanya Allah saje tahu perasaan aku . Sebaik bukan aku sorang jek kene. Kawan aku pon kene sekali. Err, kesian betol kitaorang :( Lagipun kitaorang pon tak menunjukkan benda tuh. Disebabkan kau, esok tuh sekolah pulak buat sportcheck. Sekolah tuh tak habis habis dengan sportcheck senget dia tuh. Heshh.

    Dahla benda tuh aku baru jer beli. Warna dahla purple. Warna favourite aku pulak tuh. Sadisss aihh. Yang tinggal kat aku hanyalah earphone. Sebaik time tuh memory kawan aku tapi yang pakai mp3 aku time tuh kawan aku tapi kene rampas atas nama aku. Tak acikk betol! Haishh, sabar sabar sabar. Benda dah lepas. Pasrah jeelaaa. Ni lah balasannye. Mandang jee kala akhir tahun nak buat kerja jahat mesti kantoi. Setiap ade je malang nasib gua. Tak suka betol.



"Tak boleh nak lupa kejadian malam itu. Masih tersemat di fikiranku pada waktu 8:10 malam barangku kene rampas. YaAllah. Cukup cukup lah tuu. Past is past :["

1 comment:

Anonymous said...

haha~cmel muke kau zatie..