Sunday, 18 November 2012

Cuti yang amat membosankan !


quote | Tumblr


Assalamualaikum wbt. Bismillahirahmannirahhim :)

Memang bosan gile duduk kat rumah, setiap hari buat benda yang sama, kemas rumah, makan, onl, tido, tengok tv,baca novel, kene bebel tulah nilaa. HAHA . normal thing lorr. Ni laa manusia kalau sekolah mulah laa nak cuti kata bila nak start cuti, tapi kalau dah cuti kate bosan nak sekolah lagi bagus lah apa. lumrah manusia lah katakan. hihi.

Makan makan makan. ahhhh gemok aku macam ni. aku nak diet. tapi tak bole. nafsu makan kuat sangat. haha. hmm, tapi aku cube untuk kurangkan pengambilan makanan *cehh* bole kah? InsyaAllah. I can do it ! Hehee.Hm, cuti nih tak tahu pergi holiday kat mana. rasenye kat Pulau Pangkor kot. balik kampung kat perak baru pergi Pangkor. rasenye pergi masa nak masuk bulan 12.


Aish, cepatlahh masa berlalu nak pergi Pangorrrrrr! eh, jangan jangan masa berlalu dengan cepat. tahun depan aku jadi form 3. huaaaaaaaaaaaaaaa. PMR victim :( tahun last pulak tuh. uhmaigodd. takotnye. hahaha. hwm, asal cuti kali neh panjang sangat. dua bulan aihhh.  best tak best tak best. entah lahh. Sebenarnye kan taktahu nak tulis ape lagi dah. tak ada idea petang petang cenggini. nak sambung tengok runinng man ah. ok bye. Salam X

Perasan tak aku dah tukar header dengan background. Tetibe terasa nak tukar link blog ah. bosan lah pulak tengok. gerldikss gerldikss. memang gedik orang nak sebot. Lagu pon dah tukar. sedap tak sedap? Suka dengar lagu nih. Hihi

1 comment:

Lia Syazalia said...

Jangan gatal nak tukar link blog. =_=