Sunday, 23 September 2012

Outing kejap

Hoi ! Assalamualaikum :D 


                                                           Baju outing <3 Hahaaa

   Sesaje jee nak update blog neh. Bosan plak. Pulak harini aku outing. Petang karang pukul lima balik ah. Serius, aku bosan duduk hostel. Penat + tension semuanya adaaaaaaaaaa. Erghhhhh. Tapi semalam best giloooo. Sebab apa?! Sebabnya aku dapat baju batch ! Damn it. Akhirnya dapat juga.

   Ingat kan kene tipu ke dengan abang buat baju tuh. Baru jek nak saman.Yelaa, bila  nak suruh dia post kat sekolah kitaorang bukan main banyak alasan dia bagi. Masa kawan aku pergi kedai dia tuptup tengok dah tutup . Tetibe je lepas kitaorang balik sekolah(sek ganti) semalam dia datang.

   Cantiknya boleh laa tahan. Cantik and simple je baju batch kitaorang. Baju batch warna purple and hitam :D Nak upload gambar baju batch tapi baju tengah basuh. Wakakaka. Ingatkan nak pakai sesama waktu riadah pagi tadi. Tapi takboleh sebabnya hujan. Tapi kitaorang dapat pakai time sunday duty ! Yang geramnya ade yang tak beli baju batch. Esh! Riadah takde, tapi ade senamrobik je akak2 senior buat lepas hujan dah reda. Tak ramai turun pun tapi geng aku join and seteng jek form2. Hahaha.

   Eyt, aku nak tidur ahh. Penat nehh. Kejap lagi nak balik hostel lah pulak = = '  Dapat lah sejam onl. Heheeee. Okay bye. Gud evening. :)

No comments: