Sunday, 22 July 2012

Next Week start ujian bulanan 2 ! :O

Facebook



Assalamualaikum haiii :) Kejap lagi nak balik hostel sempat lagi Zatie  update blog. Teheeee :D Kay. Esok aku dah start exam. Takottt. Dahle exam diniah dulu. Fiuhhh, mase exam memang padat lee. Lima hari jee kite exam weh. Dahlee banyak subject :( Kesian betol. Ney pon aku baru menghafal sikit jee diniah. Tk boleh masok sangat arhh. Jam otak aku ney. Bak kate dea buat slow2 janji dapat masok otak sudah. Serius, aku masih ingat lagi dea cakap macam tuh ><  Hm, korang, sape yang bace blog aku ney. Zatie harap korang doaken Zatie buat yang terbaik eh. Doaken Zatie dapat menghafal masok dalam kepale otak ney. Doaken Zatie dapat jawab exam dengan tenang :')   Kbye.

Nak siap2 ken diri nak balik hostel. Ibu dah membebel dah tuhh suruh siap cepat nak beli barang. Eh, selamat berbuka puasa  Zatie ucapken. Hehehe. Harini Zatie berbuke kat hostel dengan kengkawan. Mesti meriah gilee ken. Rinduu nak macam tahun lepas berbuke, terawih dengan deaorang. :") Siap ade yang bawa makanan dari rumah nak makan berbuke dengan kengkawan



 Story of my life!

P/S : Malam tadi dapat jugak text dengan dea lelame sikit. Terubat rindu neyy sikit . Walaupun dea ade terguris sikit hati Zatie. Tape, its okay. Zatie sabar jee. Pendam jee lelame biar sakit :") *miss him*

No comments: