Saturday, 9 June 2012

Aku teringin sangat nak Al Quran macam nie :)

Saturday, 09062012 

Assalamualaikum wbt 



Hai uollz. Lagi dua hari nak bukak sekolah. Jyeahhh. Dan lagi satu hari jek esok aku nak balek asrama ku yang tercinta. Ahakk (Padahal dalam hati ta suke pon) Hm, sebenarnye harini aku sedih sesangat. Tapi tapelah, aku tak nak cerite sekarang. Aku nak cerite dua minggu lagi . HAHA. Yeaaaa aku memang suke pendam hati yang lara ini :D Boleh tak sorang pon jadilah nak pinjamkan bahu dea. Sekejap jek nak pinjam bahu boleh tak ? Nak menangis lagi. Tskk tskk tskk T______T Hari ini ialah hari yang paling malang bagi aku. Dan setiap hari, hari malang akan berlaku kat aku. YaAllah, why must me ? Aku tak sanggup nak tempuhi dugaan mu YaAllah. Betape sakitnya hati aku ini. Hanya tuhan sahaje yang tahu :/  #Poyonye ayat aku# Eheh, dah kesimpang mane pulak nie citer aku eh. Tajuk dea pasal lain lah LoL. Okee, senang citer dari dulu sampai sekarang aku bagi tunjuk gambarnye dulu baru aku citer eh sebab ape :) Tapi sebelum masuk tajuk entrinya mesti kesimpang lain citer pasal lain. Harharhar. Blablablablabla ><










Tadaaaaaaaaaaaaa! Cantikkan Al Quran ni. aku suka sangat yang teramattt ! Nak beliiii, tapi dimana ? :O Al Quran ni aku nak pakai lahh. Bukan nak buat perhiasan or anything else :P Sebab kat sekolah aku ken bile hari Khamis kat perhimpunan mesti bace Al Quran Tafsir same same . Bace 2 or 3 baris ayat jekk :) Senang jek nak dapat pahale kan. HikkkHokkkk. Lagi bagus Al Quran nie ade tafsiran dea. Lagi aku sukee. Al Quran macam nie lah lagi membuat hati aku tertarik kau memang depob nak bace :) Lagi lagi waktu subject Quran Tajwid. Yeaaaaa lagi senang aku nak menghafal surah AL MULK. Sebab Al Quran nie kalerful. Menarik hati. Tralalalala.

Klaa. Dah nak manghrib. Nak OFF. Nak tahu sumthing tak? aku pecah rekod harini. Dari pagi tadi aku tak makang pon, aku tak breakfast tak lunch. Weewittt. Aku lupe arhh nak makang. Lagipon bgos kan? Nak diet kan. Haa sesuai sangat lahh tu .Aku jst minum air masak nan air milo .Ahahak. Agak gak kalu buat macam nie setiap hari boleh kurus tak? Omoo~ Mati kelaparan lahh aku :O Dalaa. Tataaaaa *waving*



1 comment:

Permata ™ said...

beli Quran pastu kaler2..hehe