Friday, 16 March 2012

Jatuh Hati dengan siape ?

Assalamualaikum :)

Huiittt . jatuh hati . jyeah ! HAHA .Baru tadi aku bukak video One Direction . And then aku cakap sape tuhh . Arrr . Semarttnye dye . Rambut pacak pacak . aku suke suke . HAHA . Dan sejak itulah aku mule meminati ONE DIRECTIONS + Zayn Malik . Orang itulahh aku suke :) Zayn Malik  . Hensem tak dye ? Tak caye kee dye hensem ? Cube tengok gamabr nie okeehh . 

                                   


                           Tumblr_lsj5jkoy0t1r2cj6mo1_500_large 
                             
                                 

  
  
 

 

 

 

 
TENGOK BODY DYE TUHH . HAHA ^^

Haha . jangan tengok gambar dye lame lame . Dose arhh . hoho . Hensem tak ? Hensem kan dye ? Comel kan ? Aku tertarik dengan mate + kening + bulu mate . Omoooooo . Bulu mate dye bukan main melentik agie . Macam girls lah pulak . Tapi comel kan ;) Cube tengok kening dye . Lebatt kan . Mate dye pulakk . Ishhh . Cantek gilossss mate dye . Dye Boyfiee aku   HAHA . Just kidding :) okeyh okeh ,tengok ahli dye pulak . sume superbb beb :) Sumeee semarttt habesss . 


One-direction-one-thing-video37_large 

Kan aku dah cakap . Hensem kan sume . HAHA ;D

D43614726e1d11e180d51231380fcd7e_6_large 

♥  O N E    D I R E C T I O N  

lAGU DYORG SUME BEST + HAPPENING
:) AKU PALING SUKE DENGAR LAGU WHAT MAKES A BEUTIFUL ^~^









Nih sume lagu dyeorang , Cube lah kau dengar . Best sesangat , 








Klarhh Byee . Dah maghrib . Nak solat ;)

1 comment:

Anonymous said...

Dengar Lagu I wish pulakk . Lagi best :D