Sunday, 26 February 2012

Outing ♥

Hye peeps :)

Dalame aku tak berblog kat blog comel aku nih (perasan) keke .Rinduu plak . Aku rase dah 1 bulan tak update . Huh ! Malass punyer pasal lahhnie .

Harinie aku Outing :) Bosan duduk asrama . Dapat lahh jugak aku hilangkan tenshion aku nih ! Hidup macam dalam penjare jek kat sane XP .

Grrr . Pagi tadi kiteorang gado dengan sorng budak nih ! Umur sebaya jek laaa ~ Mulut dy perghh ! Geramm laa ! Lancauu ! Sebenarnye macam nih . Pagi tadi kiteorg ade riadah kat asrama .

Biaselarhh tue kan hujung minggu ~ Aku nan kawan aku yang laen maen bola jaring degn budak form 1 .Tetibe jek KA(Ketua Asrama ) daang kat aku  , dye kate cegu nak jumpe awak . Huiii , aku dah takot dah .


Takot lahh pasal aku maen ganass kerr dengan budak II uh ~ Hehe . Memang aku main ganas pon ! Keke XP But cegu tanye lain . Macam nih la cegu tanye . Lebeh kurang :

Cikgu : Awak Hazrati kan ?
Aku : Haah .
Cikgu : Awak semalam tangkap gambar ek ?
Aku : Mane ade ( padahal dalam atie aku yer ) # Tipu sunat kejap #
Cikgu : Awak cakap betol betol !
Aku : Yerr cikgu . Tadee .
Cikgu : Saye dengar ade orang citer kat saye yang semalam awak tangkap gamabr dengan kawan awak kan ? Pas2 awak suruh dye amekkan gambar ek ? Betol ke ?
Aku : Eh . Tade lahh Cikgu ( Aku coverr ) # Takutt siot !
Cikgu : Awak bawak camera ek ?
Aku : Mane ade !
Cikgu : Yeke ? Abistu sape bawak camera uh ?
Aku : Erkk . Raihanah cikgu . Dye yang bawak camera uh . Tade dyorg yg ajak saye nak tangkap gambar
          ( terpakse terus terang ) -.-''
Cikgu : Pergi panggil dye ! Ceikgu nak jumpe sekarang !

Macam nie laa aku kene interview kejap ! 
Biler aku pergi kat dyorg jap ! Dyorg dah abes main dah ! Straight aku mara II . Aku cakap lerr sape bagitahu haa ? siodd jek ! Weh cikgu panggel sebab pasal camera uh ! Atooyaii .

Kawan aku dah menangis kutt . Takot lerr . Dy bawa camera uh dale parents dy tak tahu ! Bawa senyap II kut ! Senged ! Malam uh memang pon kiteorg bergambar kat dalam kelas dengan geng aku .

Tetibe budak 2 ekor uh dtaang tolonglerr tangkap kan gmabr kiteorg reramai ! Tak sangke pulak dy bagitahu ceguu . Jahanam punyer budak ! Nak jek aku hentak II kepale kaw !

Gambar kiteorg malam tadi bawa banyak kenangan taw ! Baru nak buat DP sesame kat FB ! Kawan aku bawa pon sebab aritue kiteorg punyer sch ade Maulidur Rasul ! Cyett !

Lagypon KA kiteorg tadi tanye jugak pasal uh . dy pon backup kawan aku dgn aku . ! Tapi kan . Kenape cegu pangel aku ek ? Padahal bukan aku yg bawak ! Grrr . geram tahap gaban nihh .

Tapee . Kiteorg dah lepaskan geram kat budak sekorr uh ! Sebaek kawan dy yang lagi sekor uh tak bagitahu kat cegu pape pon . Benciiiiiiiiiiiii laaaaaaaaaaaaaaa ! Patot lerr cegu nak jumpe semu fom 2 pagi tadi . Ingatkan nak g lawatan kee . Bukan main loratt lagy tanye adress uma org sorg II ! Last last cegu pilih budak sekor uh !

Arghhhhh ! Aku Boikot kaw lahh budak gilerrr !!! Tak gunerr ! Perangai macam ape ! Mulut perrr ! Dah ler otak bluess ! BABOOO !
Huh ! Dah dah dah Zatie . Sabar sabar ! Mengucap . Bawa bertenang ><
Okk . Aku dah tk naik gilerr  nak ckp pasal budk sekor uh kat sini !

K bye . Nakk Off . Nak kemas barang . Mase outing semakin abes ><

No comments: