Thursday, 29 December 2011


                                                     


                       Hehe . Alhamduliah to Allah and thanks Allah . 
jeng jeng jeng . nak tahu kenape aku kate Alhamdulilah . Sebabnyee tadi ayah call aku ayah cakap ayah telefon Cikgu Wan . Cikgu Wan kate boleh masok HOSTEL ! OHHMAIIGEEE
wahh . mekasehh banyak banyak cikguu :) tak sangke saye dapat balek masok Asrama walaupon  cikgu confirmkan aku masok asrama lambat -,-   hoho . Memang aku tak suke masok Asrama , tapi nak buat macam mane kan terpakse lorhh . yelaa daripada aku naik BUS pegi school untuk tahun 2012 ! better aku duduk hostel ! HOHO . sebenarnye aku tak dpat masok hostel bersebab lorhh ! penyelia asrama cakap sebab aku ade 2 ! damn it ! padahal aku baut keslahan satu jek . abestu kawan aku yang lagi 2 orang uh banyak gilerr keslahan dy dan banyak kowt dapad surat amaran . tapi nape aku pulak tak dapat masok asrama ek . pelik kan ? huh . cikgu tuhh memang tak pandai pilihh ! =.='' papepon terima kasehh ler aku dapad masok asrama . huh . (bape banyak terimakaseh aku cakap) ? lalala / papejeklaa and  satu hal pula nape aku tak suke masok asrama!! sebabnye aku akn Terjumpe dy nanti :( dengan akak uh !! Demn ! huh . Lantak ko lahh . janji kaw bahagie . lantak ko lahh nak kate ak KA . gilerrr ! huh . nak aku tak nak amik pot lagi pasal kaw ! menyesal seumur hidup aku berangkat dengan orang macam kaw ! dan aku tak nak adopt dengan sape sape lagi ! itu untuk kali pertama dan terakhir ! dan memnag menyesal sesape yang akanberadpot dengan kaw ! huh . dlaa tak nak cakap pasal ORANG uh !  ni sume sebab terpengaruh dengan kawan kawan lerr berangkat angkat nihh . aigoo . dah adat budak duduk ASRAMa + sekolah girl girl jek =='



janji aku bahagie dengan my life :)


No comments: